Соціальна інформація: як її використовувати та перевіряти

Клуб свідомих громадянських журналістів, створений для активних авторів соціальних мереж Закарпатської, а також блогерів, студентів факультету журналістики та всіх, хто цікавиться медійною сферою, проводить черговий тренінг!
Як орієнтуватися в цифрах, даних та інтерпритаціях експертів. Особливо якщо одні й ті самі цифри трактуються в різних джерелах по-різному.

- Якою буває соціальна інформація?
- Що таке соціологічні дослідження та соціологічні дані? Яке їх практичне значення?
- Чому в Україні соціологічні дослідження часто є синонімом анкетних опитувань?
- «Хто платить, той і музику замовляє»: як фінансуються соціологічні дослідження?
- Джерела та методи збору соціальної інформації.
Як перевіряти соціальну інформацію: псевдодослідження, псевдодослідники, псевдоексперти, ресурси-смітярки?
- Чому фактчекінг важливий у повсякденному житті?
- Співпраця із фаховими дослідницями/дослідниками.
- Замовники та замовні дослідження.
- Чи можуть дослідження у невеликих громадах бути фаховими та репрезентативними?
Про це все розкаже Маріанна Колодій, професійна соціологиня, директорка Центру ґендерної освіти при УжНУ,

Кількість учасників обмежена, реєстрація за лінком до 23 серпня, 18:00
https://forms.gle/6u6A8jgwMpsdCji47
Упродовж тренінгу передбачена перерва на каву. Захід проводиться з дотриманням всіх карантинних вимог.
Проєкт здійснюється за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні 
Додати у Facebook

Доповідачі

Маріанна Колодій, професійна соціологиня, директорка Центру ґендерної освіти при УжНУ

Місце і час

Ужгородський прес-клуб, пл.Жупанатська, 15/4