. +38 0312 61-60-07

email:uzhgorod@cure.org.ua

ПОДІЇ

Редактори роздержавлених ЗМІ вчилися налагодженню медіа-бізнесу для своїх газет

На базі Тернопільського прес-клубу відбувся дводенний тренінг з питань налагодження медіа-бізнесу для редакторів реформованих газет Тернопільської, Волинської, Закарпатської та Львівської областей. Тренер – Дмитро Кліманов власник ТОВ РІА«К&К», видавничий дім «Телегазета». Луганщина. Двадцять п’ять років займається медіа-бізнесом. За цей час створив п’ять газет.

Дмитро Кліманов - один з перших регіональних видавців України, який розробив та впровадив регіональний, новинний сайт з платним доступом до змісту. Співавтор редакційно видавничої системи SPS. Після захоплення видавництва російськими окупантами, зміг зберегти видавництво та подовжити його роботу на підконтрольній Українській владі території. Об’єднав десять газет Луганської області для спільної діяльності та підвищення професійного зростання.

   Перший день розпочався із з’ясування очікувань учасників, перелік яких ледь вмістився на двох великих аркушах ватману, і треба сказати, що в ході робочого процесу тренер вичерпно відповів на всі запитання ( точніше, ці відповіді шукали і знаходили разом). А закінчився несподівано – переглядом цікавого кінофільму про людину, яка створила надпопулярну мережу закладів швидкого харчування McDonald’s. Ви запитаєте, до чого тут фастфуд, якщо навчання призначалося для керівників редакцій ? Якщо дуже коротко – то базові закони успішного бізнесу єдині для всіх його сфер. 

Рекламна піраміда, ціноутворення , стратегічне та поточне планування –ці теми вивчали наступного дня тренінгу. Йшлося також про те, як оптимально сласти бюджет та оптимізувати витрати видання.

  Тренінг проводиться в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

Додати у Facebook
Редактори роздержавлених ЗМІ вчилися налагодженню медіа-бізнесу для своїх газет
Редактори роздержавлених ЗМІ вчилися налагодженню медіа-бізнесу для своїх газет