Як ЗМІ ефективно налагодити роботу рекламної служби і отримувати дохід

15 травня в Ужгородському прес-клубі відбувся тренінг для ЗМІ, передусім тих, які проходять процесі роздержавлення, «Налагодження ефективної роботи рекламної служби як запорука фінансової незалежності  та економічної стабільності ЗМІ».

 

Важливу для мас-медіа тему висвітлив Дмитро Кліманов, генеральний директор ТОВ РІА «К&К». Дмитро - один з перших регіональних  видавців України, який розробив та впровадив  регіональний новинний сайт  з платним доступом до контенту. Співзасновник Української Асоціації Видавців Періодичної Преси (УАВПП). Співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України». Успішно закінчив курс медіа-менеджменту в Ukrainian Media School спільно з Deutsche Welle Akademie. Минулого року очолювана ним  «Телегазета» стала кращою міською та районною газетою України за версією Національної Спілки Журналістів України.

 

Йшлося про те, як правильно аналізувати аудиторію ЗМІ, вивчати споживчі переваги (приклади). Тренер розповідав про попит і його види, конкурентні переваги і фактори, що впливають на споживчі переваги. Учасники вивчали тему реклами у пресі:  структура доходів від реклами, ціноутворення, приклади переваг кооперації, тощо.

 

Тренінг проводився у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). 

Додати у Facebook
Як ЗМІ ефективно налагодити роботу рекламної служби і отримувати дохід