Як зробити сучасну газету потрібною людям досліджували на тренінгу в Ужгороді

12 червня в Ужгородському прес-клубі відбувся тренінг на тему: «Сучасна місцева газета – якою їй бути, або як зробити газету потрібною людям?». Передусім тренінг був спярмований на редакторів районних ЗМІ, які почали процес роздержавлення.

Захід проводився у співпраці з Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Закарпатської ОДА у контексті виконання ЗаконуУкраїни «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації».

Валерій Горобець , медіа-тренер, експерт спільної програми ЄС та РЄ «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні», редактор Новотроїцької районної газети «Трудова слава» (Херсонська область), заслужений журналіст України розпочав захід з формулювання місії видання та нової «філософії» вільної місцевої журналістики.

 Хто читач сучасної періодики, що йому потрібно? Як зрозуміти аудиторію та її як інструмент коригування змісту –на такі питання шукали відповідь учасники тренінгу спільно з експертами. Йшлося також про оптимальний обсяг і періодичність місцевої газети, структуру газетного номера, графічний «кодекс» газети, планування роботи творчого колективу редакції, теми місцевої преси тощо.

 Співтренер Юлія Бережко-Камінська, головний редактор газети «Ірпінський вісник» (м. Ірпінь, Київська обл.), член Спілки письменників України зупинилась на редакційному менеджменті, системах та інструментах контролю і заохочення. Розповіла про те, чого можна досягти і змінити в газеті за півтора роки. Повний ребрендінг видання: із «заштатної районки» - в нову, сучасну якість європейського рівня -- практикум від головного редактора газети «Ірпінський вісник» Юлії Бережко-Камінської активно підтримали учасники заходу.

 Тренінг проводиться у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Додати у Facebook
Як зробити сучасну газету потрібною людям досліджували на тренінгу в Ужгороді
Як зробити сучасну газету потрібною людям досліджували на тренінгу в Ужгороді
Як зробити сучасну газету потрібною людям досліджували на тренінгу в Ужгороді
Як зробити сучасну газету потрібною людям досліджували на тренінгу в Ужгороді
Як зробити сучасну газету потрібною людям досліджували на тренінгу в Ужгороді