9-10 серпня в Ужгородському прес-клубі відбудеться 2-денний тренінг «Соціальні мережі та як ними скористатися, аби створити власний успішний блог і затьмарити BuzzFeed, або для початку Федіра Шандора та Сергія Микиту» & "Блог є любов: Розкажіть про те, що ви любите".
Тренінг передбачає як ознайомлення з основними правилами користування різними соцмережами та їхніми оновленими алгоритмами ротації контенту, так і практичну роботу та обмін досвідом.
Тренером буде Дмитро Тужанський, який має 10-річний досвід роботи в онлайн-медіа, зокрема з такими брендами як «Київстар», «Discovery Channel», «Чернігівське», «Staropramen» та інше, а також є автором кількох локальних медійних продуктів, зокрема путівник Varosh. Має 5-річний досвід як медіа-тренер, консультатнт та ментор. Співпрацює з Internews Ukraine і Internews Network, OSCE та ін.
А також Евеліна Гурницька, авторка travel-текстів, online-видання Факти ICTV, пише у журнал “Унікум” та сіті-гайд Varosh, готує тексти для медіа і брендів, SMM-менеджерка.
Для участі у заході необхідно реєструватися за мейлом Ужгородського прес-клубу uzhgorod@cure.org.ua, вказавши ПІБ та організацію.
Захід проходить у рамках проекту «Голос жінки має силу» в Закарпатській області.
#ГолосЖінкиМаєСилу
Програма:
Четвер, 9 липня:
1. Вітальне слово та знайомство
2. Кожен з нас – блогер: як змінилися соцмережі та інтернет
3. Огляд ключових соцмереж: Facebook, Twitter, Instagram
4. Правила життя у Facebook: методи Марка Цукерберга
5. Як писати тексти, щоб у них вчитувалися, а не «скролили». Магія контент-стратегій та сторітелінгу
6. Практичне завдання: створити контент-стратегію на добу під історію одного дня
П’ятниця, 10 липня:
1. Короткі підсумки першого дня у вигляді вікторини-конкурсу з призом
2. Аналіз практичного завдання – результати
3. Як просувати контент у соціальних мережах: ключові правила та «тіпси»
4. «Кейс-стаді»: за ким слідкувати у соцмережах, аби «красти як митець»
Тренером буде Дмитро Тужанський, який має 10-річний досвід роботи в онлайн-медіа, зокрема з такими брендами як «Київстар», «Discovery Channel», «Чернігівське», «Staropramen» та інше, а також є автором кількох локальних медійних продуктів, зокрема путівник Varosh. Має 5-річний досвід як медіа-тренер, консультатнт та ментор. Співпрацює з Internews Ukraine і Internews Network, OSCE та ін.
А також Евеліна Гурницька, авторка travel-текстів, online-видання Факти ICTV, пише у журнал “Унікум” та сіті-гайд Varosh, готує тексти для медіа і брендів, SMM-менеджерка.
9-10 серпня в Ужгородському прес-клубі, пл.Жупанатська, 15/4
Початок о 10.00