. +38 0312 61-60-07

email:uzhgorod@cure.org.ua

ПОДІЇ

В Ужгородському прес-клубі презентували туристичний брендовий знак Закарпаття

       20 грудня в Ужгородському прес-клубі відбудеться презентація туристичного знаку Закарпаття. Розробка найінформативнішого символу Закарпаття, за словами ініціаторів проекту, тривала близько року і наразі відображає весь потенціал області. Автори позиціонують новий знак як можливий бренд області, який можна використовувати для рекламування краю за його межами.

Учасникам прес-конференції продемонстрували всю серію брендової продукції (значки, календарі, прапорці), що незабаром представлятимуть Закарпаття в інших містах та країнах.

Сам туристичний знак представляє собою стилізоване зображення едельвейсу - найбільш знаної квітки, що асоціюється саме із Закарпаттям. На зображенні у квітки п’ять пелюсток, розфарбованих у кольори добрих сусідів: Угорщини, Словаччини, Польщі, Румунії та України. В центрі розміщено герб Закарпаття, а оточують композицію зірочки, що символізують Європейський Союз, - розповів голова комісії з міжнародних зв’язків і туризму Ужгородської міської ради Павло Чучка.

За його словами, область уже давно потребує впізнаваного символу, і час від часу з’являються спроби створити такий знак, однак жоден, на жаль, не став популярним. Згадуючи про історію створення презентованого зображення, Павло Павлович відзначив, що головна ідея належала невідомому автору, який схематично зобразив подібний малюнок на фестивалі "ПораБуло фест". Цей малюнок побачив секретар Ужгородської міської ради Віктор Щадей. До створення також долучився Іван Небесник, який і втілив задум у графіці.

Завідувач кафедри туризму УжНУ Федір Шандор відзначив, що цей знак можна використовувати не лише як бренд області, а й як своєрідний знак якості. Зокрема, позначати ним заклади, які пропонують гостям справді автентичний закарпатський продукт. Адже не секрет, що, прагнучи побачити щось колоритне і цікаве, туристи часто почуваються трохи ошуканими, адже велика кількість ресторанів, кафе, готелів та інших закладів пропонують лише стандартні речі, які можна знайти в будь-якому куточку світу.
Чи стане туристичний знак "Закарпаття" справді брендом області, чи буде він мати ту вагу й авторитет, про які йшлося - ініціатори  проекту не знають, але дуже на це сподіваються. Зокрема, вже виготовлено два види значків, які можуть стати хорошим сувеніром для туристів. Також віддруковано цікавий календар на 2012 рік, де також використано нову символіку. Залишилося побачити, який відгук знайде бренд Закарпаття у серцях краян та гостей області, - кажуть його ініціатори.

У прес-конференції також взяв участь Олександр Багмутський (м. Харків), який долучився до дизайнерської роботі по створенню знаку. За його словами, сувенірна продукція, яка вже виготовлена наразі із використанням презентованої символіки – якісна і слугуватиме щонайменше кілька років.

 

 

 

Додати у Facebook
В Ужгородському прес-клубі презентували туристичний брендовий знак Закарпаття